tisdag 5 augusti 2008

Länge sen sist..

insåg precis att jag inte varit någon hejare på att skriva här under sommaren. Värmen som varit har varken jag eller Joline tyckt om, den har varit hemsk! Nu är vi alla nöjdare när de blåser, är regn och lite svalare. Men från 30° till 13° var kanske lite att ta i, men man är väl aldrig nöjd :P.

Joline blir snart åtta månader, jag kan inte fatta. Alla som har fått barn vet iaf vad man pratar om när man inser att tiden bara rinner iväg, man hänger inte med alls.

Pappa A började jobba igår så nu är de jag och Joline igen, ska bli en rolig höst med massa aktiviteter!

Annars så busar vi mest hela dagarna, mat äter hon som bara den. Dock lite svårt med lite bitar i än, men vi jobbar på de och de går bättre och bättre hela tiden.

Just nu sover hon så jag ska passa på att kika runt lite :)

Kramar till er alla!

Inga kommentarer: