lördag 17 maj 2008

Vilse?!

Sitter på hotellrummet i Örebro och ska strax bege oss mot Marieberg på lite shopping. Vi ska nog inte handla nått, men tydligen så "måste" man dit och kika. Joline har precis somnat här på sängen, blev lite trött. Hon pratar för fullt med den högsta rösten jag hört tror jag, de bara skär i öronen och självklart skulle hon säga godmorgon till ALLA på frukosten, lilla skrot =). Kunde inte annat än att bara skratta. De bredvid oss trodde de var en fågel :). Natten här har gått bra, Joline somnade vid åtta igår kväll ungefär. Åt bid tolv och fem, sen sov vi vidare till åtta ungefär. Skönt! Hemma har hon sovit i sin säng i sitt rum sedan jag flyttade in sängen dit. De känns kalas!

Igår.. *skrattar* var vi (läs: jag) inte så bra på att hitta här i Örebro. När vi hade kommit till hotellet, vilket gick smidigt. Tack GPS! Iaf så skulle vi ut på stan och kika och vi gick ut härifrån och bara gick och kom fram vid slottet, de var ju lugnt de visste jag vart de var. Sen när vi skulle "hem" kom vi på att vi måste kunna snedda något torg och de funkade bra. Så när vi gick till stan tog de kanske 5-6 minuter och när vi gick hem var vi här på max 2. Nått kvarter extra bara. Sen igår kväll begav jag mig ut i spöregnet för mat och gick den vägen som vi gått hem på dagen när jag skulle in till stan och de enda jag hittade var mcdonalds eller burger king så de fick bli kingen och när jag skulle hem så tog jag ännu en gata hem och då var de ännu närmre, bara en lite pluttegata. Jaja de är inte alltid så lätt, men idag VET vi vilken gata vi ska ta.
Vi bor på fyrstjärnigt hotell i centrala Örebro, kalas! Nu har vi lärt oss att de var centralt också =).

När nu börjar J grånka..

1 kommentar:

Sofiaa sa...

Hej Linda. Har skaffat tillbaka en blogg på blogspot, var inte nöjd med den andra=) Så du kan länka den här, den är utan lösen=) Hoppas ni hade det mysigt i örebro=) kramar